منتدى العاب بنات بووسي
اهلا بك زائرنا الكريم يسعدنا ويشرفنا دخولك للمنتدى ونتمنى منك التسجيل ونعدك انك سوف تجد في هذا المنتدى اكثر متعه وملحوظه المنتدى خاص بالبنات لا تسمح ادارة المنتدى بدخول اي ذكر المنتدى وسيت وقفه على الفور فتقدمي بالتسجيل وانتي متطمئنه على انك ستجدين كل ما تريدينه هنا :العاب ,اغاني,......

وفي النهايه اتمنى لكي استفاده جيده واعجاب ووقت ممتع بالمنتدى.
منتدى العاب بنات بووسي
اهلا بك زائرنا الكريم يسعدنا ويشرفنا دخولك للمنتدى ونتمنى منك التسجيل ونعدك انك سوف تجد في هذا المنتدى اكثر متعه وملحوظه المنتدى خاص بالبنات لا تسمح ادارة المنتدى بدخول اي ذكر المنتدى وسيت وقفه على الفور فتقدمي بالتسجيل وانتي متطمئنه على انك ستجدين كل ما تريدينه هنا :العاب ,اغاني,......

وفي النهايه اتمنى لكي استفاده جيده واعجاب ووقت ممتع بالمنتدى.
منتدى العاب بنات بووسي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى العاب بنات بووسي

خاص بالبنات بما يعطيهم اكثر متعه على اتمام هوياتهم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

تحيه لكل مصري

كرسي ااعتراف

نور الورد
بووسي
6 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله

كرسي ااعتراف - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس 17 يونيو 2010, 8:04 pm

أهئ أهئ أهئ واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااء من هنا يا لبكره كدة بردة ماشى يلا خلصونى بسرعة وقولوا عايزين منى ايييييييييه ماشى؟
[color:01fb=indigo]تي
كان مجموعك كام السنه اللي فاتت؟
[color:01fb=red]والله يا رونى ممكن مصدقنيش لو قلتلك أن ورقة درجاتى بتاعت الترم ده ضاعت منى من قبل ما أشوفها بس كل اللى عرفته أنى جبت امتياز[/color]
2-انتي بتحبي انك تترشحي في كرسي
الاعتراف؟
[color:01fb=red]ساعات اه وساعت لأ لأنى أصلا أنا انسانة كتومة ومش بحب حد يعرف حاجة عنى خااااااااااااااااااااالص حتى ماما لكن معاكو والمنتدى الحلو ده هكون مبسوطة بس من غير لو سمحت احراج أو أسئلة مينفعش تكون أسئلة أصلا وأعرفو من نفسكم السؤال اللى هسيبه يبيقى مش عايزاه ومن غير زعل[/color]
3انتي بتتمني تبقي ايه لما تكبري؟
[color:01fb=red]أنا فى حاجة فى وظيفة يتجرى فى دمى وعقلى وواخده كل تفكيرى وفى وظايف كمان بس أنا عايزة أطلع دكتورة صيدلنية عشان خاطر ماما وكمان أرضى بابا وأستاذتى وكل الناس اللى نفسها تشوفنى دكتورة [/color]
4-ندمتني علي شيء عملتي
في حياتك؟
[color:01fb=red]معتقدش أنى عملت حاجة وندمت عليها أه يمكن يكون طلوعى رحلو فى الابتائى عشان خاطر زميلى لأنها كانت أخر سنة لينا وكانت وحشة بالنسبالى لكن زميلى كانوا فرحانين بيها وأنا طول الرحلة قاعدة على الكرسى وأسمع أغانى من الموبايل لحد ما فصل شحن وبعديها قعدت أكلم نفسى كان رحلة لادفو ياريتنى فعلا كنت سمعت كلام ماما وقعدت ومسمعتش كلام الهبل زميلى[/color]
5-مين اكتر حد بتحبيه في الدنيا؟

[color:01fb=red]ياااااااااااااااااااااااااااه يارونى مش لم أحب الدنيا الاول أبقى أفكر أنى أحب حد

[color:01fb=darkred]شكرا رونى على الأسئلة روحر يا شيخة ربنا يخدك طلعت عينى هههههههههههههههههههه[/color][/color][/color]
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس 17 يونيو 2010, 8:15 pm

وانتى يا بووسى يعنى هتيجى عليكى ياحببتى ياللة ياختى انتى وهيه هلو هلو
- مجموعك كام السنه دي؟
[color:dcb3=blue]بصى والله الورقة ضاعت منى كل اللى أعرفة جبت امتياز بنسبة93%[/color]
2- بتتشلجري مع اخواتك؟؟؟
[color:dcb3=blue]مش فاهماه يا بووسى ياريت توضيح وبالذات أول كلمة[/color]
3- عمرك حبيتي حد
في اخواتك؟
[img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [color:dcb3=blue]؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مفناش من زعل[/color]
4-كام وزنك؟؟[color:dcb3=blue]
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ وليه الاحراج بس هقول بس محدش يحد خمسة وخميسة النهاردة الخميس
جاهزين

خلاص جاهزين يعنى

متأكدين

التأكدوا تانى

وزنى هوووووووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مفناش من ضحك وحسد

وزنى

وزنى

وزنى

63[/color] [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
5- كام طولك؟
[color:dcb3=blue]لأطولى دا عادى الحمد لله دا بالنسبالى لزميلى أخر مرة والله قيست طولى كان 160 متر

[/color]6-ما حجمك؟
[color:dcb3=blue]ايه ما حجمك دى يعنى ايييييييييه توضيح لو سمحتى

[/color][img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [color:dcb3=blue][color:dcb3=darkblue]الحمد لله خلصتى يا ختى فضيحة
لخلق الله لازم تكسفينى كدة أوكى[/color][/color]
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 18 يونيو 2010, 9:06 am

[color:39ec=darkblue][size=18]واحنا نتريق ليه يا بنوته كوول علي وزنك؟؟
طب افي كتير كده قدك واصغر منك كمان مش فيها حاجه يعني عادي
وبووسي تقصد ان حجمك ايه دي يعني انتي جسمك شكله ازاي
جسمك وسط ولا ايه يعني
بصو بقي يا بنات بما ان الاسبوع خلص وبنوته كوول لسه داخله المنتدي يبقي احنا نكمل الاسبوع احنا نسئل لمده 7 ايام وخلاص[/color][/size]
[color:39ec=blue][size=24]الاسئله[/color][/size]

1[color:39ec=cyan][size=18]-انتي بتحبي مامتك اكتر ولا باباكي ؟
2-مين اكتر واحده بتحبيها في اخواتك ؟
3-اخر مرة بكيتي كانت امتي؟
4-كان مصروفك كام في اولي ابتدائي؟
5- انتي حاسه ان حظك سئ؟[/color][/size]
بووسي
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 18 يونيو 2010, 11:51 am

اها الاسبوع خلص واحنا كنا ناسيين الموضوع
وانا اسألتي السؤال رقم 2-فوق الاسئله الي عدت
2-بتتشجري مع اخواتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
يعني بمعنى اصح بتتعركي معاهم؟؟؟؟؟وكفايه عليكي اسئلة روني
بووسي
Admin
Admin

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 18 يونيو 2010, 1:25 pm

1-[color:18d8=purple][size=21][b]ما هو تقيمك لهذا المنتدى وبصراحة ربنا
2-[/b][/size][/color][color:18d8=purple][size=21][b]هل هزمك حزن فيب يوم من الايام؟
3-اي الدول تتمني ان تزوريها؟
4-هل انتي راضيه عن نفسك؟
5-ماهو اقتراحك التي تتمني ان يحدث في المنتدى؟
6-عاده انتي بتفعليها ديما وعايزه تسيبيها؟
7-اجمل اسم بنت في حياتك؟
8-ما هو اول حاجه هتعمليها اذا كان معاكي مليون دلولار؟
9-اذا اصابتك مصيبه ودا الي انا متمنهولك يعني مين اول حد تلجئيله؟
وكفايه بس لسه فيه!!!
[/b][/size][/color]
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 18 يونيو 2010, 10:25 pm

[color:c532=violet]شكرا يا رونى على الكلام الجميل ده وهوفى بوعدى وهكمل الرد على الموضوع والمنتدى الحلو ده
[/color]1[color:c532=cyan]-انتي
بتحبي مامتك اكتر ولا باباكي ؟
[color:c532=indigo]لأ أنا بحبهم هم الاتنين زى بعض يعنى أنا دلعى فى البيت حبيبة بابا وأنا بعشق كلمة بابا ولما بابا بيقولهلا ليه أنا بكون عايزة أطير أما ماما دى فدى بالنسبالى أجمل وأحن ست فى الدنيا ماما دى مصدر الحنان ليه حببتى يا بنتى هى ديما بتصرفرى أمورى مع بابا حبيبى الاتنين عندى بالدنيا[/color]
[color:c532=indigo]أخواتى دول يا بنتى دول نصيبى هعمل ايه يعنى والله ما معترضة يارب يلا أدينى مستحملاهم ومخلياهم قاعدين معايا فى البيت أعمل اييييييييييه؟ههههههههههههههههههههههههه
طبعا لأ طبعا دا كله هزار دم أحلى حاجة حصلتلى فى حياتى ربنا يخلهملى ويعمل لكل واحدة اللى نفسها فيه أى نعم أحنا يكمن بنتعارك مع بعض بس هما جوه فى قلبى زى العسل وبحبهم أووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
[/color]3-اخر
مرة بكيتي كانت امتي؟
[color:c532=indigo]نو البكاء دا حاجة أساسية فى حياتى يعنى أخر مرة بكيت فيها النهاردة[/color]
[color:c532=indigo]هههههههههههههه ليه الحراج دا بس ماشى ماشى يارونى كان يا ستى ربع جنية[/color]
5- انتي
حاسه ان حظك سئ؟
[color:c532=indigo]مش دايما بس دلوقت هو فعلا سئ

[color:c532=violet]شكرا يارونى على الأسئلة الجامدة دى ربنا يحظك يا حببتى ويديكى اللى بتحلمى بيه سلاااااااااااااااااااااااام[/color]
[/color][/color]
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 18 يونيو 2010, 10:47 pm

[color:9289=orange]قشطة دخلانا فى اسئلة المعلمة الكبيرة بووسى سلام يا معلمين المعلمة بتسأل اتفضلى يا معلمة المنتدى منتداكى
ان لله وان اليه راجعون

[/color]-بتتشجري مع اخواتك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
[color:9289=brown]هو مين فينا مش بيتعارك مع أخواته يا بنتى العركة مع ال؟اخوات شئ لازم يحصال فى كل بيت مصرى أنا عن نفسى لو عدى يوم من غير منتعارك أنا وأخواتى احس أن البيت فى حاجة ناقصة
ههههههههههههههههههههههههههه بس رغم عركتنا مع بعض الى أنا متأكدة أن أحنا بنموت وبنحب بعض جامد ومستعدين كل واحدة تفدى التانية بعيونها على فكرة موضوع العركة ده مخلى بابا وماما يكونوا خلاص منا[/color]-[color:9289=purple][b]ما هو تقيمك لهذا المنتدى وبصراحة ربنا
[color:9289=indigo]المنتدى ده بجد جميل جدا خصوصا أن اللى مسكه وبيديرهة أطفال زيك يابووسى أنتى ورونى متهيالى ان المنتدى ده لو انتشر ممكن يعمل حاجة تهز الدنيا كلها وفى مصر بس تقولى لمين تحياااااااااااااااااتى[/color]
2-[/b][/color][color:9289=purple][b]هل
هزمك حزن فيب يوم من الايام؟
[color:9289=indigo]أه هزمنى وكمان الحزن هو دايما الأكتلر فى الهزيمة ليه لأنى عمرى ما بقدر أنسى أى سبب حزت عشانة حتى وأنا طفلة بس أحيانا أنا بتغلب[/color]
3-اي الدول تتمني ان تزوريها؟
[color:9289=indigo]أنا نفسى ألف العاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالم كلة يابووسى السفر ده من هواياتى[/color]
4-هل
انتي راضيه عن نفسك؟
[color:9289=indigo]ليه السؤال ده يمكن اكون مش صدقة فيه لأ مش راضية [/color]
5-ماهو اقتراحك التي تتمني ان يحدث في المنتدى؟
[color:9289=indigo]لأ أنا مش هقول أنا عايزة كله حاجة تكون من أفكار الأطفال أوك يا بووسى[/color]
6-عاده
انتي بتفعليها ديما وعايزه تسيبيها؟
[color:9289=indigo]سماع الأغانى على فكرة أنا بكتب دلوقتى وبسمع أغانى نفسى أوى أبطلها[/color]
7-اجمل اسم بنت في حياتك؟
[color:9289=indigo]يااااااااااااااااااااااااااه أسماء البنات كتيرة يا بووسى فى كتير حيببتى بس أنا مش بحب اسمى أوووووووووووووى[/color]
8-ما
هو اول حاجه هتعمليها اذا كان معاكي مليون دلولار؟
[color:9289=indigo]هشترى عربية تجنن دا طبعا لو كنت فى كلية أما حاليا فأنا هادى شويه صغيرين لبابا وماما عشان نبنى الشقة الجديدة بتاعتنا وأدى شوية كبار لبناء الجامع اللى عندنا فى البلد والباقى هروش نفسى بيهم[/color]
9-اذا اصابتك مصيبه
ودا الي انا متمنهولك يعني مين اول حد تلجئيله؟
[color:9289=indigo]ماشى ياووسى على فكرة والله أنا زعلت كدا أنا أختك حببتك أول حاجو هعملها هقول الدعاء عند حدوث المصيبة وبعدين هلجأ لصديقة مرى الوحيدة

[color:9289=violet]تحياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااتى لكم لأجمل أطفال فى الدنيا[/color]
[/color][/b][/color]
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت 19 يونيو 2010, 10:34 am

[color:69ea=olive]هههههههههههههههههه
ومش تلجئي لأختك حببتك
اوك يا عسل
بصي بقى انا بفكر في اسئله بس يارب الاقي اصل المره الي فاتت كانت كتير خالص[/color] [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره
·.¸.•°Rona·.¸.•

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 22 يونيو 2010, 9:52 am

[color:7912=indigo][size=24][quote:7912="بنوتة كوول"][color:7912=violet]شكرا يا رونى على الكلام الجميل ده وهوفى بوعدى وهكمل الرد على الموضوع والمنتدى الحلو ده
[/color]1[color:7912=cyan]-انتي
بتحبي مامتك اكتر ولا باباكي ؟
[color:7912=indigo]لأ أنا بحبهم هم الاتنين زى بعض يعنى أنا دلعى فى البيت حبيبة بابا وأنا بعشق كلمة بابا ولما بابا بيقولهلا ليه أنا بكون عايزة أطير أما ماما دى فدى بالنسبالى أجمل وأحن ست فى الدنيا ماما دى مصدر الحنان ليه حببتى يا بنتى هى ديما بتصرفرى أمورى مع بابا حبيبى الاتنين عندى بالدنيا[/color]
[color:7912=indigo]أخواتى دول يا بنتى دول نصيبى هعمل ايه يعنى والله ما معترضة يارب يلا أدينى مستحملاهم ومخلياهم قاعدين معايا فى البيت أعمل اييييييييييه؟ههههههههههههههههههههههههه
طبعا لأ طبعا دا كله هزار دم أحلى حاجة حصلتلى فى حياتى ربنا يخلهملى ويعمل لكل واحدة اللى نفسها فيه أى نعم أحنا يكمن بنتعارك مع بعض بس هما جوه فى قلبى زى العسل وبحبهم أووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى
[/color]3-اخر
مرة بكيتي كانت امتي؟
[color:7912=indigo]نو البكاء دا حاجة أساسية فى حياتى يعنى أخر مرة بكيت فيها النهاردة[/color]
[color:7912=indigo]هههههههههههههه ليه الحراج دا بس ماشى ماشى يارونى كان يا ستى ربع جنية[/color]
5- انتي
حاسه ان حظك سئ؟
[color:7912=indigo]مش دايما بس دلوقت هو فعلا سئ

[color:7912=violet]شكرا يارونى على الأسئلة الجامدة دى ربنا يحظك يا حببتى ويديكى اللى بتحلمى بيه سلاااااااااااااااااااااااام[/color]
[/color][/color][/quote]

[size=24]اشمعني دلوقتي يعني يا بنوته كوول مانتي كنتي عماله تقولي روحي ربنا يخدك وكلام كده
سماح المرة دي بس
الاسئله اهي
1-مين العضوة اللي انتي حباها في المنتدي؟؟
2-هتعملي ايه لو دخلتى الحمام تاخدى دش ....سمعتى صوت عمال يقول ....يامعفنه يامعفنه يامعفننننننننهههههههه؟؟
3- هتعملي ايه لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟
4-هتعملي ايه لو البت جارتك شقيه اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه وحدفت عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟
5- هتعملي ايه لو اتخانقتى مع بنت الجزار المجاور مسكتلك اكلتك علقه جامده طحن وربنا انا فرحان فيكى,,,وعلقتك على المحل مكان اللحمه؟؟

انا عارفه ان دي اسئله محرجه بس لو شاطرة تردي
ايه دهكله يا اميره الجمال انا هبعتلك رساله خاصه شوفي مكتوب فيها ايه[/size][/color][/size]
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 22 يونيو 2010, 12:40 pm

اظاهر انها هربت
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره
·.¸.•°Rona·.¸.•

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 23 يونيو 2010, 10:12 am

اه والله دي بوته كوول دي انا الوحيده اللي فهماها في الدنيا دي
طب احنا بقي نكتب اسئله وهي لما تيجي تدخل تبقي ترد براحتها
ايه رايكم؟؟
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 23 يونيو 2010, 4:28 pm

اوك يا روني نكمل
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره
·.¸.•°Rona·.¸.•

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 23 يونيو 2010, 5:14 pm

اوك اجيب اسئله بقي
الاسئله

1-هتعملي ايه لو الفيلم اللى بتحبيه بيبدأ ومخمختى وحضرتى التسالى وهتتفرجى النور قطع وقعد مده وبعدين جه فتحتى تلحقى من الفيلم حاجه لقيتى مكتوب "النهااااااااااااااااايه"؟؟؟؟
2-هتعملي ايه لو عندك برد شديد وع الصبح ماما قالتلك يللى عشان هنضف النهارده يافتاه ؟؟؟؟
3-هتعملي ايه لو بتجرى عشان تسلمى على صحبتك اتزحلقتى على قشرايه موووز؟؟؟"يبدو ان صحبتك عينها وحشه"
كفايه اسئله كده النهارده
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 23 يونيو 2010, 6:44 pm

ههههههههههههههههه
وليه متكنش هيا المسطوله
هههههههههههههههههه
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره
·.¸.•°Rona·.¸.•

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالخميس 24 يونيو 2010, 7:58 pm

ههههههههههههههههههههههه
والله شكلك انتي اللي راميه القشرة يا بووسي
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 25 يونيو 2010, 12:04 pm

هههههههههههههههههه
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 25 يونيو 2010, 8:22 pm

[color:ed7f=darkred]سورى والله يا جماعة عشان اتأخرت عليكوا فى الرد وبعدين يعنى ربنا قال[/color][color:ed7f=red] ارحموا من فى الأرض يرحمكم من فى السماء [/color]ا[color:ed7f=darkred]لله ياساتر يارب عليكو أطفال
وكمان تعالى هنا سا ست رونى أنا عايزة أعرف بئى أنتى أزاى فهمانى ياما دا أمى اللى هى أمى الحبيبة لحد دلوقت متفهمنيش بصى أنا هغنيلك
يا بنى اسمعنى بلاش تتعبنى علشان عمرك ما هتفهمنى ييا ييا ياه يا واد يا تقيل
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه[/color]
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 25 يونيو 2010, 8:33 pm

[color:92b5=darkred]يلا يا جدعان نبدأ بالرد على أسئلة مدام رونى هههههههههههههههههههه خليتك مدام يا رونى عبقال الأطفال يارب خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
[/color]
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 25 يونيو 2010, 8:56 pm

[color:ac50=indigo]

-مين
العضوة اللي انتي حباها في المنتدى؟
[color:ac50=violet]أنتوا كلكوا عندى زى هبه والله العظيم ولحد احتاج منى حاجة والله هعملها لو فى امكانى

[/color]2-هتعملي ايه لو دخلتى الحمام
تاخدى دش ....سمعتى صوت عمال يقول ....يامعفنه يامعفنه
يامعفننننننننهههههههه؟؟
[color:ac50=violet]يا ساتر عليكى يارب يا بعيدة بعد الشر عليا انشل أنتى يا ختى شكلك يارونى أتعمل فيكى اقبل كدة
ههههههههههههههههههههههههههههههه
والله أنا مجربتش بس لو حصلى أنا ممكن أروح فيها
[/color]3- هتعملي ايه لو صبحتى الصبح لقيتى فى قرار
بيقول البنات من سن 17 سنه لحد 25 هيدخلوا الجيش؟؟
[color:ac50=violet]خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ دا أنا هموت من الفرحة والله وهعقد اغنى ليل ونهار وأقول هخرج هخج هخرج هخرج

[/color]4-هتعملي ايه لو البت
جارتك شقيه اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه وحدفت
عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟
[color:ac50=violet]يا نهارها مش فايت يعنى تبهدلى الشياكة والوقفة قام المراية بالساعات دا أنا هطلع الحسها المية بتاعتها دى وأفرج عليهال الشارع بحاله
طبعا يا رونى الكلام دا كله هزار لانى مش جريئة ومش بعرف اتكلم وحمارة بس هو ده اللى نفسى أعملة والله يعنى أقولك على حاجة أنا مرة انكب علية مية زبالة وأنا رايحة الصبح زكامن معايا مين كمان كان معايا زميلتى ودى يا عينى كان بتها بعيد خالص على الدرس لكن أنا بيتى لازق فى الدرس لكن أنا ختها البيت وخلتها تغسل هدومها يعنى مشت الميه عليها على الأقل وأنا كمان عملت كده بس انا كنت محروجة حرج ومكسوفة منها وأنا ولا عملت حاجى لجارتنا دى
[/color]5- هتعملي ايه لو
اتخانقتى مع بنت الجزار المجاور مسكتلك اكلتك علقه جامده طحن وربنا انا
فرحان فيكى,,,وعلقتك على المحل مكان اللحمه؟؟
[color:ac50=violet]هى هى هى هى هييييييييييييييييييييييى على الكلام ده يا حببتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــى لا دا أنا اكلها نى
لا من النحيادى أطمنى يا مدام رونى لان بنت الجزار صحبيت يا عسل وانا وهيعه بنموت فى بعض ملشى ياما
انشلا أنتى ياربل وانا هجيلك مخصوص عشان أصورك بجد بجد يا رونى هيكون شكلك تحفة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

[/color][/color]
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 25 يونيو 2010, 9:05 pm

-هتعملي ايه لو الفيلم اللى بتحبيه بيبدأ ومخمختى وحضرتى التسالى وهتتفرجى
النور قطع وقعد مده وبعدين جه فتحتى تلحقى من الفيلم حاجه لقيتى مكتوب
"النهااااااااااااااااايه"؟؟؟؟
[color:9f3d=red]أنتى ليه يا رونى بتعملى معايا كدة والله العظيم بحبك ليه يا رونى سد مستقبلى دايما فى وشى كدة بس لو ده حصل هقوم أقعد على النت والتسالى هكلها وانا عالنت[/color]
2-هتعملي ايه لو عندك برد شديد وع الصبح
ماما قالتلك يللى عشان هنضف النهارده يافتاه ؟؟؟؟
[color:9f3d=red]لأ من نحية البرد ده فأنا على طووووووووووول عندى برد وخنفة وأخواتى مخنوقين منى وخايفين بتعدوا[/color]
3-هتعملي ايه لو بتجرى
عشان تسلمى على صحبتك اتزحلقتى على قشرايه موووز؟؟؟"يبدو ان صحبتك عينها
وحشه
[color:9f3d=red]خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ لا يا ختى أنا واصحابى بنمكوت فى بعض يعنى أنا هقوم عادى وامل تسليم
[/color]"
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالجمعة 25 يونيو 2010, 9:08 pm

[color:6997=darkred]دا يبقى نهار أختى هيه زى وشها بالضبط على فكرة انا وش هبها أختى ملاك هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هبه دى والله العظيم مهما ما تعمل فيه بموووووووووووووووووووووووووووووت فيها[/color]
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت 26 يونيو 2010, 3:36 pm

ميرسي يا قمر
وبالمناسبه دي الاسبوع خلص وانا يا جماعه هعمل باب تصويت فوق ل3 اعضاء صوتوا بقى للي عايزينوه يلاعشان ميبقاش فيه لغبطه
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت 26 يونيو 2010, 3:38 pm

[color:605d=indigo]-هتعملي ايه لو البت
جارتك شقيه اللى مش بتطيقوا بعض خليتك ماشيه فى الشارع ومتشيكه وحدفت
عليكى مية الغسيل وقالتلك""اوووه سورى ياحبيبتى""؟؟
[color:605d=violet]يا نهارها مش فايت يعنى تبهدلى الشياكة والوقفة قام المراية بالساعات دا أنا هطلع الحسها المية بتاعتها دى وأفرج عليهال الشارع بحاله
طبعا يا رونى الكلام دا كله هزار لانى مش جريئة ومش بعرف اتكلم وحمارة بس هو ده اللى نفسى أعملة والله يعنى أقولك على حاجة أنا مرة انكب علية مية زبالة وأنا رايحة الصبح زكامن معايا مين كمان كان معايا زميلتى ودى يا عينى كان بتها بعيد خالص على الدرس لكن أنا بيتى لازق فى الدرس لكن أنا ختها البيت وخلتها تغسل هدومها يعنى مشت الميه عليها على الأقل وأنا كمان عملت كده بس انا كنت محروجة حرج ومكسوفة منها وأنا ولا عملت حاجى لجارتنا دى

ههههههههههههه
مخدتش بالي خالص ههههههههههههههههههههههههههههه
وانا فكره اليوم ده هههههههههههههههههههههههههه
[/color][/color]
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره
·.¸.•°Rona·.¸.•

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 28 يونيو 2010, 1:26 am

والله شكلك كده يا بنوته كوول
هيجيلك يوم ويحصلك بتاعت بنت الجزار دي
وانا بتمنالك كده
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 28 يونيو 2010, 9:00 am

[color:d503=green]هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

كده يا روني كده [img]/users/2613/27/01/99/smiles/118723.gif[/img] [img]/users/2613/27/01/99/smiles/118723.gif[/img]
[/color]
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 28 يونيو 2010, 9:45 am

ههههههههههههههههه

بي انا برشح نور القمر
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 28 يونيو 2010, 11:26 am

وانا كمان نور القمر ديما رايك مع لراي
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره
·.¸.•°Rona·.¸.•

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت 03 يوليو 2010, 4:10 pm

وانا كمان برشح نور القمر
بس علي فكرة نور القمر مش هتدخل المنتدي هي دي طبيعتها مش بتدخل علي طول
غير قليل خالص
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 04 يوليو 2010, 10:41 am

لاانا هبعتلها رساله على البريد
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 04 يوليو 2010, 10:45 am

ودي اسئله لنور القمر

[font:6737=Arial][size=16][size=21]
2-[color:6737=blue]باقة ورد لمن تهديها ...؟؟ [/color]

[color:6737=purple]3-5- شخص لاترفض له طلبا ..؟؟[/color][/size]
[size=21][color:6737=#800080]4-[/color] من هو توأم روحك ...؟؟
5-[color:6737=darkred]مالذي يشعرك بأكثر قدر من الحرج...[/color]
6[color:6737=darkgreen]-حمامة زاجل استقرت على نافذتك تحمل رسالة من
مجهول فممن تتمنى ان تكون...؟؟[/color][/size]
[size=21]7-- من هو
العضو اللي يستحق انه تقول عنه محبوب بين الاعضاء ؟
8[color:6737=darkgreen]-مين بنظرك بيعمل بجهد بالمنتدى [/color][/size][/size][/font]
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره
·.¸.•°Rona·.¸.•

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأحد 04 يوليو 2010, 4:58 pm

ودي لاسئله بتاعتي

1-لو قالك المصباح السحري اختاري امنيتين تختاري ايه؟؟؟
2-بصراحه معاكي فلوس قد ايه؟؟؟
3-هوايتك ايه؟؟؟
4-بتقعدي قد ايه علي النت؟؟؟
5-آخر مرة اتضربتي امتي ومن مين وليه؟؟؟
6-مسجله في كام منتدي؟؟؟
7-ايه هي احسن سنه مرت عليكي؟؟؟
8-احسن بلد زورتيها ايه هي؟؟؟

مش مطوله اهو
هههههههههههههههههههههههههههههههه
نور القمر
عضو جديد
عضو جديد
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 05 يوليو 2010, 4:19 pm

[quote="بووسي"]ودي اسئله لنور القمر

[font:6ef5=Arial][size=16][size=21]

[color:6ef5=blue]باقة ورد لمن تهديها ...؟؟
امي !
[/color]
[color:6ef5=purple]3-5- شخص لاترفض له طلبا ..؟؟
تيته مامت مامتي

[/color][color:6ef5=#800080]4-[/color] من هو توأم روحك ...؟؟
صديقتي وبنت عمتي انغام
5-[color:6ef5=darkred]مالذي يشعرك بأكثر قدر من الحرج...

لما محدش يعبرني
[/color]6[color:6ef5=darkgreen]-حمامة زاجل استقرت على نافذتك تحمل رسالة من
مجهول فممن تتمنى ان تكون...؟؟

صحبتي اسراء[/color]
7-- من هو
العضو اللي يستحق انه تقول عنه محبوب بين الاعضاء ؟ بووسي
8[color:6ef5=darkgreen]-مين بنظرك بيعمل بجهد بالمنتدى؟
روني طبعا![/color][/font] [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
نور القمر
عضو جديد
عضو جديد
نور القمر

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 05 يوليو 2010, 4:24 pm

[quote:f002="ronee"]ودي لاسئله بتاعتي

1-لو قالك المصباح السحري اختاري امنيتين تختاري ايه؟؟؟
ادخل الجنه او ااطلع عمره

انجح او اطلع القمر

2-بصراحه معاكي فلوس قد ايه؟؟؟

ولا فلس
3-هوايتك ايه؟؟؟

الرسم [img][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
4-بتقعدي قد ايه علي النت؟؟؟
6-مسجله في كام منتدي؟؟؟

مش مطوله اهو
هههههههههههههههههههههههههههههههه
[/quote]
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره
·.¸.•°Rona·.¸.•

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالإثنين 05 يوليو 2010, 6:22 pm

-بتقعدي قد ايه علي النت؟؟؟
6-مسجله في كام منتدي؟؟؟

دول مش مجاوبه عليهم ليه يا نور؟؟؟
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت 05 فبراير 2011, 7:46 pm

نور القمر فصلوا النت

وده طبعا عذر ليكي يا رونه

بس ممكن الاسئله دي للي بعدها

ويتكرر السؤال :مين هيقعد على الكرسي ويجاوب بصراحهه؟

انا برشح نغومة*ههههههههههههههه بربنا بيقدر*
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالثلاثاء 08 فبراير 2011, 6:53 pm

هاي
روحتوا فين دا موضوع اسبوعي affraid
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت 12 فبراير 2011, 1:22 pm

أوووووووووووووووووووووووووه معاكى أحنا يا بووسى نرشح نغومة مش كدة يا بنااااااااااااااات ولا ايه بس بصوا بقى عايزين نطلع عينها نجيب لها الجديد والقديم وكل حاجة كل حاجة ماااااااااااااااااااااااااااشى
بنوتة كوول
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
بنوتة كوول

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالسبت 12 فبراير 2011, 1:39 pm

اوك يا برنس موافقه
·.¸.•°Rona·.¸.•
مساعدة المديره
مساعدة المديره
·.¸.•°Rona·.¸.•

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 16 فبراير 2011, 4:15 pm

اوك انا موافقه
وانا ارشح نغومتي
حبيبت قلبي
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 16 فبراير 2011, 4:17 pm

اه يا عم يا رومانسي نجوزهالك بكره
ههههههههههههههههههه
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 23 فبراير 2011, 11:47 am

اظاهر ان نغومه هي الي هتقعد على كرسي الاعتراف

هل ه ي بوجود

على العموم فيه اسئله فوق لازم تجوبيها

دا غير اسألتي

انتي بتحبيني؟
مين اكتر حد بتحبيه ف يحياتك؟
مين اكتر صاحبه بتحبيها في حياتك؟
هل انتي حسه من جواكي انك عادله ومستريحه؟

ودي اغنيه مني ليكي

مين الي قالك عني من ورا مني اني قدرت انساك دأنا في عنيك متهمه ولا انال فاهمه في اي غلط معاك؟
نغومة
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
نغومة

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 23 فبراير 2011, 6:48 pm

1- انا مش عارفة والله يمكن اه ويمكن لا.
2-فرنسا (باريس).
3-انا راضية ومش راضيه في نفس الوقت.
4-الصراحة.
5-عدم الصلاه ( بسبها اوقات واوقات ) .
6-هبه (عشان اسم البنت الي بحبها).
7-التبر ع باكبر كميه ممكنه من المال للمحتاجين ومتشفيات الاطفال المجانيه.
8-اكيد (ربنا سبحانه وتعالي).
وعلي فكره انا نسيت السوال الاول والاجابه هي :
تقييمي للمنتدى دة انه جميل اوي ومش زى اى منتدى وانه منتدى للبنات الجميلات (ودة اكيد مش انا طبعا)...........
نغومة
مشرفه عامه عسوله
مشرفه عامه عسوله
نغومة

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 23 فبراير 2011, 7:03 pm

1- انا مش بحبك (بس بعشقك).
2-ماما وبابا وبوسي (ومجهول).
3-بوسي.
4-والله السؤال دى مش له دة للناس الي بتعامل معاهم.
بووسي
Admin
Admin
بووسي

مُساهمةموضوع: رد: كرسي ااعتراف   كرسي ااعتراف - صفحة 2 I_icon_minitimeالأربعاء 23 فبراير 2011, 7:07 pm

اه بس برده الواحد هو وضميره بيبقى حسين ببعض

كرسي ااعتراف
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2